ضمن تشکر از زحمات تمام عوامل دخیل در احداث و آزاد سازی مسیر بلوار امام رضا(ع) که یکی از معابر مهم و کارساز در امر آمد و شد مرکز شهر تا شهرکهای تازه تاسیس است به نظر میرسد لطف شهرداری محترم باید شامل حال ساکنین حاشیه قسمت خاکی این بلوار در حال احداث هم باشد ساکنین این منطقه بخصوص ساکنین کوچه شهید عبدلی در این ایام نزدیک به نوروز از گرد و خاک عبور خودروها به ستوه آمده اند درخواست بسیار کم هزینه این شهروندان از شهرداری محترم مسدود نمودن قسمت خاکی این بلوار و هدایت خودروهای عبوری به خیابان شهید قرنی است که  میتواند از این مزاحمت بی حد خودروهای عبوری بکاهد .

استفاده از بلوکهای سنگین (( مانند تقاطع بلوار مادر و شهید عابدی )) در تقاطع این بلوار با ادامه خیابان شهید قرنی تقریبا بدون هزینه است چرا که این بلوکها را مجددا میتوان در جای دیگر استفاده نمود و مردم را در این شب عید از گرد و خاک نجات داد مدیریت این اقدام از عهده شهردار خوبمان آقای جمالی بر می آید لطفا به  ایشان اطلاع دهید تا این لطف را در حق این خانواده ها که تعدادشان کم هم نیستند انجام دهد و انشااله با بهتر شدن اوضاع بودجه شهرداری نسبت به آسفالت منطقه اقدام گردد و این مسیر خوب بطور ایمن و بدون گردوخاک بازگشایی گردد/ متشکریم . اهالی کوچه شهید عبدلی و کوچه های مجاور